HTML

Mit vegyünk a gyereknek?

Szubjektív véleményhalmaz a kisgyermekes lét és a fogyasztói társadalom közös buktatóiról. Segítség kezdő gyermekeseknek, hogy mit érdemes megvenni és mit nem- szerintem. Ha írnál nekem, ide küldheted a leveled: pajala[kukac]freemail.hu

Címkék

adac (1) ágy (1) ajándék (4) alvás (1) anna peti gergő (1) asztaljegy (1) autó (1) baba (1) bababarát (1) bababónusz (1) babafalva (1) babakeksz (1) babakocsi (1) babaszakácskönyv (1) babyoutlet (1) bagoly doktor (1) bartos erika (1) bébiétel (1) bécs gyerekkel (1) beltéri játszótér (1) ben u ron (1) bili (1) bogi park (1) bölcső (1) brendon (2) cd (1) ceruzák (1) cipő (1) crayola (1) cumi (2) cumisüveg (1) danonino (1) dm (1) döntés (1) drleo (1) elfoglalt szülő (1) ételek (2) etetés (1) evőeszközök (1) expo (1) fakopáncs (1) filctoll (1) fogkefe (1) fürdőnadrág (1) geocaching (1) germicid c (1) gofri (1) grissini (1) gumicsizma (1) gyerekcipő (1) gyerekprogram (1) gyerekruha (2) gyerekülés (3) házi joghurt (1) helen doron (1) hellókarácsony (2) hinta (1) horgászat (1) horgászjáték (1) hotel (1) ikea (1) inbé (1) játék (1) játszócumi (1) játszóterek (1) kantáros nadrág (1) karrier (1) kerti játék (1) kinder szelet (1) kisgyerek (3) kismama (1) koncert (1) könyv (1) krémtúró (1) kupon (1) labda (1) lajos mari (1) lámpa (1) láz (1) lázcsillapítás (1) lázcsillapító (1) la leche liga (1) marketing (2) mikulás (1) mobiltelefon (1) mosogatógép (1) mosószer (1) nurofen (1) nyaralás (1) nyelvoktatás (1) nyulász péter (1) okosbaba (1) oralb (1) óvodai díj (1) panadol (1) partedli (1) patika (1) pelenka (3) pelenkafutár (1) pénzügyek (1) poronty (1) rágóka (1) rajzolás (1) salus (1) storyteller (1) supi (1) supy (1) színház (1) szórólap (1) szőrös papucs (1) tároló (1) társasjáték (2) teszvesz (1) törzsvásárló (1) tudatos vásárló (2) túró rudi (1) újszülött (1) uszoda (1) úszópelenka (1) vásárlás (1) vásárlási kultúra (1) védőoltás (2) vélemény (4) vida ági (3) zacher (1) zene (2) zenebölcsi (1) zöldek (1) zsubatta (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Zsolt76: Sosem írtam még commentet semmilyen oldalra, de úgy látszik semmit sem lehet elég későn kezdeni...... (2012.02.12. 09:53) "Bababarát hotel"
  • tibro: szia, annyit hozzáfűznék még a dologhoz, hogy SZÜLETÉSI ANYAKÖNYVI KIVONATOT is kértek tőlünk. Err... (2010.02.15. 08:42) Személyi igazolvány és útlevél gyerekeknek
  • kovcserika: Sziasztok! A Bogi Parkot én is ismerem, és még másik kettőt is Bécsben: fun4kids és familyfun. Ez... (2009.11.23. 22:50) Beltéri játszóterek- Bogi Park
  • Ződgyík: Ezek általában egy nagyadag megszerzett vámmentes/lopott árút szoktak így elpasszolni. Ez az orga... (2009.10.13. 12:01) Pelenkafutár
  • Pajala: @PikPok: oh, hello, PikPok! A gyerekülés szabványánál az ECE R44/04 vagy R44/03 jelölést kell kere... (2009.09.25. 17:45) Használt gyerekülés: biztonságos?

Cipő

2008.10.14. 15:59 Pajala

Múltkor olvastam valamelyik babás újságban, hogy a gyereknek kb. 2 éves koráig teljesen mindegy, hogy milyen cipőben mászkál, mert lényegében elhajókázik a talpán lévő kispárnákon. Ezt -illetve valami ehhez nagyon hasonlót- egy ortopéd orvos állított nemrég az említett sajtóorgánumban. Próbáltam persze előkerseni a cikket is, hogy ennél kicsit hitelesebben tudjam itt idézni, de nem jártam különösebb sikerrel, pedig nálunk évente max. három kismamaújság kerül be a háztartásba, szóval elvileg nem kellett nagy energiákat fektetni a keresgélésbe. Mindegy. Én elhittem a dokinak, mert a nyilatkozata többi részével egyetértettem. Mégpedig: a betétes cipők kora lejárt (Siesta & Co), épeszű, uptodate doki manapság 6 éves kor alatt lúdtalpbetétet sem ír fel, helyette az új kedvenc a szupináló cipő, aminek a sarka a belső élén kb. fél centivel magasabb, mint kívül. Ebből különböző árúakat lehet kapni, én Salust vettem, ebből a téli cipő 5600 Ft-ba került,  és normálisan néz ki, meg masszívnak is tűnik. Egyetlen problémám, hogy igazán használható honlapot még nem találtam hozzájuk, de tapasztalatok alapján orvosi műszerboltok ismerik (legalább rendelni tudnak belőle). 20-as mérettől kapható, de addig a gyerek meg elhajókázik a párnákon.

Más szupináló sarkú cipőmárkák is léteznek, a Supy-t nem ismerem, viszont van egy csinos honlapjuk, mellé duplaannyit is kérnek a lábbelikért, mint Salusék. A Dr. Leoban kicsit bizonytalan vagyok, mert az egyik "anyafórumon"  valaki  úgy  hallotta, már leállították a gyerekcipők gyártását, és akkor ez lehet, hogy így is van (egyik barátunk-az empíria híve- javasolta egyszer: "ha valamire szükséged van-lakás, autógumi, régiség- kismamafórumon keress- azok mindent tudnak").

Ezek a szupináló sarkú cipők állítólag preventív céllal is alkalmazhatók- na, én ebben már nem vagyok biztos- ezt nem a hajókázós doki mondta, hanem egy eladó- mindenesetre kicsit X-lábúaknak (értsd: aki nem beteg), lúdtalpasoknak rosszat valószínűleg nem teszünk, ha ilyenben járatjuk őket. (Legalábbis amíg nem jön a következő divathullám...)

Még egy dolog, ami fontos: mezítlábazás jó nyáron, udvaron, kavicson, fenyőtobozokon, de parkettán nem! Erről jut eszembe, Tabajdon vagy egy mezítlábas ösvény, még nem láttuk, de jónak tűnik (mondjuk ez most nem egy igazán aktuális programajánló..). Ha valaki próbálta, írja meg a tapasztalatait!

Uppsz, gyermek meghallotta, hogy X-lábúakról írtam. Felém tart, lépek!

 

Update: előkerült egy szórólap, címmel a Salushoz: Salus Gyógypont 2040 Budaörs, Építők útja 2-4. Tel.: 206-7900

Update 2: Supi+. Ilyen is van, ezt most (2008. dec. 08.) találtam:www.szupercipo.hu

 

3 komment

Címkék: cipő gyerekcipő salus supy drleo supi

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarolaszulo.blog.hu/api/trackback/id/tr31713647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meseanyu · http://jokonyvek.blog.hu 2008.10.15. 14:38:11

Ez nekem tök új, ez a szupináló sarok. Én Elefanten-Linea-Asso hármasból próbálom feltölteni a gyerek cipőkészletét. Siestát már rég nem veszek, mert sokkal drágább fentieknél, és cseppet sem jobb szerintem.

anya 2008.11.13. 06:55:40

én is kipróbálom

Pajala · http://vasarolaszulo.blog.hu/ 2008.11.13. 07:16:54

anya 2008.11.13. 06:55:40

várjuk majd a tapasztalatokat is!:)
süti beállítások módosítása