Nem értem a biztosítókat.
Szombat délutáni családi együttlétünkbe csörömpölt bele az egyik nagy biztosító szánnivalóan unott hangú macája- kötelező biztosítást ajánl, akár 40% gyerekkedvezménnyel. Telefonszámot attól a cégtől kapott, akinek az ember egyetlen tollvonással a szülést követő második napon, két méhösszehúzódás között adja ki az összes adatát, beleértve a vadiúj gyereke születési dátumát és egyebeit is. Macát udvariasan megkérem, ne pazaroljuk egymás idejét, nem váltunk biztosítót. De ha olcsóbbat tud, akkor se? Nem. Miért nem? Elégedett vagyok a mostanival (meg gyűlölöm az adminisztratív rohangálást). Oké, köszöni, gyors visszhall után előbb rakja le a kagylót, mint én.
Igen, tulajdonképpen elégedett vagyok a mostanival. De azért tessék mán nekem megmondani, miért nem abba feccolnak energiát a biztosítók, hogy a régi ügyfeleket megtartsák? Helyette inkább béka segge alá viszik novemberben az árakat, hogy lehetetlen időpontokban való telefonálgatással szerezzenek maguknak pár új ügyfelet, meg egy csomó adminisztratív melót. Miért nem írnak inkább a régieknek szívhez szólót (nem telefon szombat délután, levél, gyerekek, levél!), hogy köszi, hogy fizetsz rendesen negyedévente, abból adunk unott hangúéknak fizetést, és ha lehet, ne válts, mert unott hangúék családja éhen hal, te meg belezöldülsz az adminisztrációba. Ráadásul valaki biztosan el fogja cseszni az adatrögzítést, mire abból kikeveredsz, újra itt a november..
Csak én gondolom, hogy rossz az irány?
És mi köze a gyereknek a kötelezőhöz?
Én nem értem a biztosítókat.